donderdag 31 mei 2012

Spelen in het zand



Er is een vast plekje in de tuin waar Bas zich prima kan vermaken. Lekker ravotten, graven en smerig worden. Zo zat ik op mijn platte gat erbij en knipte heel wat foto's.
Ik kan er wel een stripverhaal van maken:



Heeeeeeeeee, kijk je naar mij? Ik doe niets hoor..............

Kijk maar, ik lig lekker op mijn plekje.

Zie je wel? ik blijf mooi liggen, terwijl jij daar maar zit te knippen

Ja, zo is het wel genoeg!!!

Ik ben moe en ga lekker slapen.

Weet je wel hoe zwaar een hondenleven is??????

Heeeeeeeee, wacht even!!! Wat ligt daar?

Yummie, een blaadje................

Nee, ik heb hem niet in mijn bek

Kijk maar, hij ligt naast me.

Zooooooooooooooo, daar word je moe van!


3 opmerkingen:

  1. heeeeeeeeeeee geweldig hoor en erg zwaar hoor een hondenleven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor marga. Is echt zo'n schatje.

    Xx Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke stripverhaal, we wachten met smart op het vervolg.
    en wat een lieverd is die bas, hij wordt al groot.
    het is maar goed dat we zondag niet naar jou komen, anders was je bas kwijt. ging hij lekker met ons mee.

    groetjes en tot zondag. de twins

    BeantwoordenVerwijderen